miércoles, 27 de mayo de 2009

AVALUACIONS I CONCLUSIONS

10.-AVALUACIÓ DE L’APRENENTATGE FET.

Crec que és altament positiva i motivant tant pels alumnes, per a mi i per al professor Ginés que s’ha quedat amb les coordenades del blog, per tornar-ho a utilitzar .
Els criteris seguits eren:
-assoliment dels noms countables and uncountable.
-utilització correcta del there is and there are.
-formulació de frases amb how much and how many?
-correcció en l’ús del vocabulari.
-ampliació del vocabulari.
-presentació correcta: ordre i presentació pulida.
-raonament lògic.


11.-AVALUACIÓ TECNOLÒGICA DEL DISSENY.

-Aprenentatge actiu, parteix del coneixements previs del alumne i a partir d’aquí en adquireixen de nous.
- Aprenentatge realitzat en un entorn proper, motivant i adequat per a ells.
-L’activitat presenta diferents continguts pels objectius d’aprenentatge, amb exemples reals i quotidians com el cas del restaurant.
- L’activitat els hi presenta les regles que han d’aplicar posteriorment.
- L’activitat té diferents perspectives, la qual cosa possibilita diferents escenaris d’aprenentatge:tornar a llegir, tornar a visualitzar els vídeos, reflexionar....
-L’ús de les TIC és fonamental degut a que possibilita tot el que anteriorment he mencionat i és un aprenentatge social.
-El paper de mediador del professor queda demostrat: els motiva, es posa en el seu lloc, incentiva els seus processos cognitius, dona resposta a les seves preguntes, els estimula cap a la reflexió i cap als processos metacognitius, orientant l’activitat i la solució de les dificultats.


12.- CONCLUSIONS

Utilitzant un llenguatge col·loquial, crec que tots van gaudir del desenvolupament de l’activitat i crec que això és molt important.
Ela alumnes han experimentat un canvi conceptual, aprenent a seleccionar i organitzar la informació adient i a compartir-la.
L’aplicació de les TIC en els processos d’ensenyament i aprenentatge fan que l’aprenentatge dels alumnes sigui constructiu, oblidant el professor aquest rol antic de transmissor de coneixements.
L’activitat suposa una actualització de l’ús de les NTIC per part del professor, totalment necessari en la societat en la qual ens desenvolupen i en la qual l’escola ha de jugar un paper destacat i imprescindible.

No hay comentarios:

Publicar un comentario